«حورا» دختری ايرانی- کره‌ای: رفتم که استاديوم مردانه را هم ببينم. رفتم غياب زن‌ها را هم ببينم. ديدم. همين را بگويم، جايمان خالی بود… + عکس

نمي‌گويم که کنجکاو تماشای فوتبال در استاديوم نبودم ولی رفتم که استاديوم مردانه را هم ببينم. رفتم غياب زن‌ها را هم ببينم. ديدم. همين را بگويم، جايمان خالی بود… بچه‌ها که به داخل زمين مي‌دويدند اشک نمي‌گذاشت که ببينم چه کسی هست و چه کسی نيست…

پي‌نوشت:

1- من به عنوان ستون پنجم در بين کره‌اي‌ها، طرفدار ايران بودم. گل را که زدند ديوانه شدم!

2- خواستند از شبکه سه مصاحبه کنند، گفتم فقط با دوربين 90 حرف مي‌زنم.

3- به کرّات از ما مي‌خواستند که به سوسانو سلام برسانيم. من جومونگ نديدم. من جومونگ يا سوسانو يا يانگوم نيستم.

4- کلا خيلی در آسمان بودم!!

«حورا» دختری ايرانی- کره‌ای: رفتم که استاديوم مردانه را هم ببينم. رفتم غياب زن‌ها را هم ببينم. ديدم. همين را بگويم، جايمان خالی بود… + عکس

سايت گل- «حورا» دختری ايرانی- کره‌ای است، و جزو معدود دختران ايرانی که در ۳۳ سال گذشته به ورزشگاه مردانه آزادی رفته است! «حورا» بعد از حضور در ورزشگاه آزادى و تماشاى بازی ايران و کره روايت كوتاهى از مشاهداتش را در شبكه‌هاى اجتماعى قرار داده است:

از بيرون، صدای جمعيت را که مي‌شنيدم، انگار صدايشان از ميان گردباد مي‌گذشت و به گوش مي‌رسيد. در حالت اسلوموشن پيچ راهرو را گذشتم و به يکباره دريای جمعيت را ديدم که تا آسمان نشسته‌اند و هلهله مي‌کنند. طبيعتا هنگ کردم و لحظه‌ای بعد يک گالن اندروفين بود که به تمام رگ‌هايم ريخته شد. و لحظه‌ای بعد داغ شده بودم از خجالت که دوستانم پايشان ميان در ورودی «آزادی» شکسته بود که از حقشان برای ورود به استاديوم و ديدن فوتبال دفاع کنند و من مجانی آمده بودم.

نمي‌گويم که کنجکاو تماشای فوتبال در استاديوم نبودم ولی رفتم که استاديوم مردانه را هم ببينم. رفتم غياب زن‌ها را هم ببينم. ديدم. همين را بگويم، جايمان خالی بود… بچه‌ها که به داخل زمين مي‌دويدند اشک نمي‌گذاشت که ببينم چه کسی هست و چه کسی نيست…

پي‌نوشت:

1- من به عنوان ستون پنجم در بين کره‌اي‌ها، طرفدار ايران بودم. گل را که زدند ديوانه شدم!

2- خواستند از شبکه سه مصاحبه کنند، گفتم فقط با دوربين 90 حرف مي‌زنم.

3- به کرّات از ما مي‌خواستند که به سوسانو سلام برسانيم. من جومونگ نديدم. من جومونگ يا سوسانو يا يانگوم نيستم.

4- کلا خيلی در آسمان بودم!!

پاسخی بگذارید

